می نویسم از خدا مچکرم

دنیایــــ مــــــــــن رویــــــــایــــــ تــــــو


هدف این سایت رضایت همه کاربران است

                                                   

می نویسم در روزمیلاد تنم حالم خوب نیست

می نویسم این تبسم ها بالبم هم خون نیست

می نویسم این دلم با هدیه بغض تر می کند

می نویسم اشک در چشمم سنگینی می کند

می نویسم وقتی کنارم خالیست

می نویسم این شادیها چقدر پوشالیست

می نویسم احساس پوچی دارم

می نویسم شاید همین امروز بیدارم

می نویسم از این عشق بی صدا

می نویسم از دوست دارم های پور مودعا

می نویسم از بی تو بودن متنفرم

می نویسم شاد نیستم ای گلم

می نویسم با واژهای خوب و بد

می نویسم هم چون باران و رعد

می نویسم هرآنچه که بر من گذشت

می نویسم که سالها چه زود  گذشت

می نویسم بادلی  پور از اندوه غم

می نویسم با تو شادم این را بفهم

می نویسم از سرد و گرم  روزگار

می نویسم که این منم بی قرار

می نویسم نقطه سر خط ای دلم

می نویسم از خدا مچکرم

می نویسم از آنکه عشق را داد بر آب

می نویسم خواب خوش بود این سراب                                                                   

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|