حس خوبی دارم

دنیایــــ مــــــــــن رویــــــــایــــــ تــــــو


هدف این سایت رضایت همه کاربران است

                                             

 

فکری  فراتر از من است

اشکی در دامن است

بوی بهار  می آید و من

منتظر سبز شودنم

چیزی مثل یک معجزه لازم است که  مرا باور کنی

من همان عاشق پیچیده در تب تابم زلفانم

کنارم بمان که من به تو ایمان دارم

نه شب نه روز امروز وهروز لب ریز از ایثارم

به تو فکر میکنم میشود آسمان پرازستاره

خطی بکش میان غم ها عشق من بی بهانه

واسه بودن واسه خوندن واسه هر لحظه شعر سرودن

تو بمون در کنار م آره  باتو حس خوبی دارم

یه نگاه عاشقانه یه نگاه صادقانه تو چشات چیزی کم نداره

مهربونم جون جونم بازم از عشق برات می خونم

کاش نمی رفتی  بی بهونه پا گذاشتی رو آشیونه

از دلم خبر نداری چطوری واسط می خونه

این روزها سخت برام از تو نوشتن

این دلم چه بد بخت حالا از  بی تو گذشتن

برو جونم پی عشقت این بودش سرنوشم

روی قلبم مینویسم با اشک ناله

بگیر آروم بخواب ای دل خستم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|