هــمـــــیــــــــــــن روزهـــــــــــــــــا

دنیایــــ مــــــــــن رویــــــــایــــــ تــــــو


هدف این سایت رضایت همه کاربران است

 

                                                                    

 

همین روزهاست که می بینی من از حادثه بر میگردم

 میانه بادو خاکستر منم که اینگونه بر میگردم

به دنبال تو بودم دریغ از شعری سرودن

همه عاشفتگیها  تو  بگو بامن بگو بامن

 

همین روزهاست که می بینی نگاه  خاکستری من  به دیوار است

صدای دل غمگینم رو  به تو دل دار است

میانه لابه لای غزلها همه از اسم تو پور بود

 صدای نت آهنگم به یاد  تو همرنگ بود

 

همین روزهاست که می بینی من آشفته غمگینم

برای روزهای رفته  آسوده میگریم

صدای تیک تیک ساعت منو یادت تو می ندازه

اتاقم تاریک و سرده مثل غروب  پاییزه

 

همین روزهاست که می بینی من از غم خیالت تو رفتم

هوا سرد بود اما من از آشفتگی رفتم

به یاد روزهای رفته بیاد کوچه های خسته

دلم آسوده بشکسته

 

همین روزهاست که می بینی چقدر از تو ممنونم

به یاد ترمه طاقچه منم که اینگونه مجنونم

چه حال دیوانه واریست امشب

چه آهنگ دل نوازیست در شب

صدای سه تار ساغر چقدر غم دارد امشب

دلم  گریه میخواهد  دلم گریه میخواهد

کنار پنجره بودن دل شکسته  میخواهد

 

همین روزهاست که می بینی دلم غرق خونه

خدا میدونه امشب دلم از چی میخونه

بزار قسمت کنیم باهم که دردم تما شا داره اون وقت

بیا از بی راهگی برگرد که من گم کرده ام راهت

 

همین روزهاست که می بینی.........                 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|