چه تقـــــــــــــــــــــدیـــــــری از این بـــــــهــــــتـــــــر

دنیایــــ مــــــــــن رویــــــــایــــــ تــــــو


هدف این سایت رضایت همه کاربران است

                                              

چه تقدیری از این بهتر

من از عشق تو می میرم

همه آرزو دارند اما,من بی تو از زندگی سیرم

چه شبهای دلم میخواد که سر به زانو بزارم اما

به یاد تو که می افتم دلم اشک می خواهد تنها

همین روزهاست که میبینی که من تنهای تنها رفتم

به شوق خندهای اون شب , تو هم آسوده می گریی

تماشا داره اون وقت که زیر خروارها خاکم

صدامو که نشنیدی اما , همون عاشق دل پاکم

برای روزهای تازه چقدر خوشحالم اما

تو هم آهسته آهسته از کنارم  میری تنهای تنها

صدای ضرب آهنگ دلم چقدر غمگین حالا

بزار گفته باشم امشب که رفتم از میونه دلها

هوای سرد این دنیا برای کسی نمی مونه

چه تقدیری از این بهتر که رفتم از این غم خونه                                                                                 

 =============================================================

                         



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|