خـــــــداحافـــــظـــ خاطـــــــــرهــا

دنیایــــ مــــــــــن رویــــــــایــــــ تــــــو


هدف این سایت رضایت همه کاربران است

     

 

عاقبت رفتی از کنارم

من موندم با این آشفته حالم

چیزی از من نمونده جوز دل نوشته های که دارم

یادم واسه آخرین نگات ،واسه آخرین صدات

گریه فرصت نمی داد ، گریه فرصت نمی داد

یه بغض بود تو گلوم که بی امان منو میکشت

یه دل تو سینه داشتم که اونم از غصه پژمرد

از اون سالها،  که خیلی وقته گذشته

صداتو که میشنوم دلم میگیره ، این بازیه سرنوشته

اما حالا بعد چند سال اومدی

تا بهت گفتم سلام ، از کنارم چه ساده گذشتی

دلمو راستی ،راستی شکستی

یا دته وقتی گریه میکردی اون من  بودم که اشکات رو پاک میکردم

وقتی شبها خوابت نمیبورد  اون من بودم که با دستام نوازشت میکردم

این من بودم که سالها تو فکرت بودم

خیلی سعی کردم که باور کنم که دیگه رفتی

اما با خاطرات تو زندگی کردم ، اونم تنهای تنها

بازم از خودم میگذرم تو این روزا...

باشه ، باشه بورو جونم

برو پی عشقت مهربونم

من همینجا میونه خاطرها،غرغه تماشاتم میخونم

لالا لالا دیگه بسه غم دنیا

من همونم دختر دریا ، همون عاشق   ،همون نادیا

دیگه پچ پچو نجوا واسه چی

دیگه این همه نازو اداها واسه چی

من شکستم جونه جونم تو بمون نامهربونم

جشن شادیتونو خودم میگیرم

میرم توی یه گوشیه دنیا سر روزانوم میزارم تا دوباره جون بگیرم

 باید از نو بسازم ،  با این دل خاطره بازم

من دیگه مجبورم برم ، و دلمو با خاطرات تو تنها بزارم

اما اینو همیشه بدون ، همیشه بدون ، من تورو خیلی دوست داشتم

من خیلی عاشقت بودم ، خداحافظ خاطرها

خداحافظ  دل تنها، دل بی کس

خداحافظ غم بی حد ، غم یک درد

                                         



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|