دلنوشته94

دنیایــــ مــــــــــن رویــــــــایــــــ تــــــو


هدف این سایت رضایت همه کاربران است

 

گاهي احساس مي كنم
روي دست هاي خدا مانده ام...
خسته اش كرده ام....
خودش هم نمي داند

با من چه كند!!



 
** به گذشته برنگرد **

  

هـَـ ـرگـِــز بـِـه گــُذَشــ ـتِـهــ بـَـرنـَـگــ ـَـرد؛

اَ گـَ ـر  سـيـ ــنـدِرلــا بَـرايــ ـــ بـَـ ـردآشـ ـتَـن

كـَفـشـ ــشـ بَــرمـيـگــَشـ ـتــــ،

هــيـچـوَقـ ـتـــ ...

يــ ـكــــ پــِرنــسـ ـســـ نــمــيـ ـشُــد...!

************************************

پ.ن: خــُدآيا ڪِـآش وَقتــے داشتـے

آدمـآرو مـے آفــَــريدے

آغوش ِ هـَــر آدمے

فَقط قَــــد ِ פــــوآے خُـودِش بـــــود ...!

************************************



 
** عادت به تنهايي**

تنهايي را دوست دارم!

عادت كرده ام كه تنها با خودم باشم،

دوستي ميگفت: عيب تنهايي اين است:

كه عادت ميكني خودت تصميمي بگيري،

تنها به خيابان ميروي،

به تنهايي قدم ميزني.

پشت ميز كافي شاپ تنهايي مي نشيني

و آدمها را نگاه ميكني،

ولي من به خاطر همين حس دوستش دارم!

تنها كه باشي نگاهت دقيق تر ميشود و معنادار،

چيزهايي ميبيني كه ديگران نميبينند،

در خيابان زودتر از همه ميفهمي پاييز آمده

و ابرها آسمان را محكم در آغوش كشيده اند!

ميتواني بي توجه به اطراف،

ساعتها چشم به آسمان بدوزي

و تولد باران را نظاره گر باشي.

براي همين تنهايي را دوست دارم،

زيرا تنها حسي است كه به من فرصت ميدهد خودم باشم!

با خودم كه تعارف ندارم،

سالهاست-به-تنهايي-عادت-كرده-ام...!

*******************************************

پ.ن: بعد از مـرگـم . . .

قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاك كنيد

من و دلـــم هيچ گاه

آبـمـان توي يك جـوي نرفت ...!

***************************************



 
** شادي را فراموش نكن **

دوستاي خوبم امروز ميخوام مطلب جديدي براتون بزارم كه

ممكنه همين چند سطر نوشته مسير جديدي رو در زندگي هر

كدوم از شما عزيزاي من به وجود بياره و روح و روان شمارو جلا بده:

 

 

 

**به آرامي آغاز به مردن مي كني**

اگر سفر نكني،

اگر كتابي نخواني،

اگر به اصوات زندگي گوش ندهي،

اگر از خودت قدرداني نكني.

**به آرامي آغاز به مردن مي كني**

زماني كه خود باوري را در خودت بكشي،

وقتي نگذاري ديگران به تو كمك كنند.

**به آرامي آغاز به مردن مي كني**

اگر برده‏ عادات خود شوي،

اگر هميشه از يك راه تكراري بروي،

اگر روزمرّگي را تغيير ندهي،

اگر رنگ هاي متفاوت به تن نكني،

يا اگر با افراد ناشناس صحبت نكني.

**تو به آرامي آغاز به مردن مي كني**

اگر از شور و حرارت،

از احساسات سركش،

و از چيزهايي كه چشمانت را به درخشش وا مي دارند،

و ضربان قلبت را تندتر مي كنند، دوري كني.

**تو به آرامي آغاز به مردن مي كني**

اگر هنگامي كه با شغلت‌ يا عشقت شاد نيستي،

آن را عوض نكني،

اگر براي مطمئن در نامطمئن خطر نكني،

اگر وراي روياها نروي،

اگر به خودت اجازه ندهي،

كه حداقل يك بار در تمام زندگيت

وراي مصلحت ‌انديشي بروي.

امروز زندگي را آغاز كن!

امروز مخاطره كن!

امروز كاري كن!

نگذار كه به آرامي بميري!

**شادي را فراموش نكن**

*********************************

 

پ.ن: ” مـــَـــردها ” در عين پيچــيدگي

در عـــاشقي روش ساده اي دارند !

” تــو را بخواهند برايت مي جنگند

“تــو را نخواهند با تــو مي جــنگند

*********************************


 



 
**عاشق تو بودن**


زني كه دوستش داري را به من معرفي كن
تا به او عاشق تو بودن را بياموزم

.

.
مهم نيست آن زن من نيستم
مهم اين است؛ كسي كمتر از «عشــق» به تـو نگويد!

================================

پ.ن:هر وقت مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا باور كردي...!!!


در آغوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بگير...!!!


عذرخواهي از خــــــــــــــــــ♥ـــــــــــــــــدا با من....!!!

===============================



 
"" مرد ايران زمينم""

 

مرد ايران زمينم:

دستان تو از دستان من زبرتر و پهن تر است

صورتت ته ريشي دارد

قلبت به وسعت درياست

جاي گريه كردن به بالكن ميروي و دود ميكني

با همان دستان پهن و زبر مرا  نوازش ميكني

با همان صورت نا صاف مرا مي بوسي

و من آرام ميشوم

من تورا نامرد نمي خوانم

تورا با پول با ماشين و ثروتت نمي سنجم

مي دانم اگر با تو با تو فقط روراست باشم

زمين و زمان را به خاطرم به هم مي دوزي

دنيا را به پايم مي ريزي...

ميدانم...!

=======================

پ.ن: گاهي خود خدا هم ميخواهد

پادر مياني كند 

اما از دست او هم

كاري  بر نمي آيد...!

==========================

 



 
"" فقط يك قبر""

چگونه استـــ حال من
با غمـــ ها مي سازمــــ…
با كنايه ها مي سوزمــــــــــ…
به آدم هايي كه مرا شكستند لبخند مي زنمـــــــــ…
لبخندي تـــلخـــــــ….
خــــــــــداونــــــــــــــــــــدا…
مي شود بگويي كجاي اين دنيـــــــــــــا جاي من استــــــــ…
از تــــــــــــــو و دنـــيايي كه آفـــــــــــريدي
فقط در اعماق زمينـــــ اندازه يه قـــــــبر
فقط يك قبـــــــــــــــر…
در دور تـــــــــــرين نقطه جــــــهانــــ

مي خــــــــــــواهمـــــــــ...
خــــــــدايـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ

===========================

پ.ن: جـآےِ פֿـآليــَـش رآ

نَـﮧ ڪِتآبـ پُـر ميكُنَد

نَـﮧ گِريـﮧ هآے شَبونـﮧ

نَـﮧ سيــــگآر

פּ نَـﮧ لَبـפֿَـنـבهآے اَلـَڪے

لَعنَتـے

בلَم بَغَل ميـפֿـפּآב...!

=======================



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|