عاشقانه94

دنیایــــ مــــــــــن رویــــــــایــــــ تــــــو


هدف این سایت رضایت همه کاربران است

تلخ
 طعم تلخ سيگار

طعم تلخ سيگارو دوست دارم

تلخ مثل آخرين بوسه ي لعنتي ما

تلخ مثل آخرين دروغ تو كه باز هم همو مي بينيم

تلخ مثل نبودنت ...!

 

به ياد تو

بياد تو دو تا فنجون روي اين ميز ميزارم

 

شكسته قلبم از دستت ولي بازم دوست دارم

 

خوب ها

خسته ام

 

فكر كن
 


چشاتو ببندي
تفنگ رو بزاري زير چونه ات
و بعدش: بنـــــــــــــگ
چه صداي دلنشيني

رخصت پرواز
 

بسته

خواب محبت
خواب محبت

گونه هاي تر من، دست كسي را حس كرد.

يك نفر نام مرا زيبا برد و به اندازه ي قلبم دل او نيز تپيد.

شب سرديست و من با دل خود ميگويم:

"خبري نيست بخواب! باز هم خواب محبت ديدي."

 

چه اندازه تنهايي من بزرگ است
تنهايي من

 

بگذر از اين تنها
تو هم بگذر از اين تنها

 

در اين دنيا كه حتي ابر نميگريد به حال ما

همه از من گريزانند, تو هم بگذر از اين

تنها

 

پله

 

نميدونم چرا همه دارن پله هاي ترقي رو طي ميكنن

ولي ما همش داريم پله هاي بدبختي رو طي ميكنيم

 

مسافر جاده ها

غريبه‌ي مهربان, مسافر جاده‌ها!

چه بي‌صدا ميروي, ز خاطر جاده‌ها

تو مي‌روي چه تنها, شروع تو چه زيبا

چو مي‌رسد عمر من, به آخر جاده‌ها

رفيق
 

من و مترسك و كلاغ ها

مترسك ناز مي كند

كلاغ ها فرياد مي زنند

و من سكوت مي كنم....

اين مزرعه ي زندگي من است

خشك و بي نشان

نگاهم به دور دست

 

نگاهم به دور دستهاست

 

منتظرم

 

اما چه كسي ميفهمد

 

درد اين نگاه را؟

 

درد اين انتظار بيهوده را؟

 

 

چشمان تو

 

به هر آن چيز كه در عمق وجود جاريست

و به گيرايي چشمان تو سوگند

كه من در حسار تب مژگان تو گير افتادم

پشت اين ميله زندان بلند

سالها ميشود اينك كه اسير افتادم

آه من عاشق و زنداني چشمان تو ام

و تو زندانبانم

به نگاهت سوگند

كه از اين ساحت زندان سياه، مرهانم هرگز

مرهانم هرگز!!!

تار عنكبوت


پنجره دلم تار عنكبوت زده…

 

زنجير تنهايي
زنجير تنهايي

قاصدك زنجير تنهايي به دستانم زدند

قاصدك شوريدگي بر فال بي فالم زدند

***

قاصدك تو هيچ ميداني كه امروزم چه شد؟

برملا كردند اسرارم- و فريادم زدند

***

كاش دنيا را نمي ديدم – و اين رسواييم!

آتشي بر خانه و بر جان بي تابم زدند

***

قاصدك امروز هم روزيِ ما بي تابي است

لحظه ها امروز هم بي وقفه شلاقم زدن

 

عهد قو
عهد قو

قو فقط يكبار ازدواج مي كند و بر عهدي كه مي بندد پاي بند است

ولي اين انسان ...

زندان غم

اي خدا! جرم دلم چيست كه زندان غمم؟

 حكم دل چيست اگر وصله ناجور منم؟

***

ساز تبعيد زد اين قاضي كفتا  صفت

اوكه عشق مضحكه كرد و گنهش شد عادت

 

چرا آتش شدي؟

قلب سوخته

من كه چون شمعي به شام تار تو افروختم

هر چه كردي با دلم از شكوه لب را دوختم

روز و شب بوده دعاي من سلامت بودنت

پس چرا آتش شدي از شعله هايت سوختم؟؟؟

 

مشتي خاك
 

مشتي ز خاك برميدارم...

شايد اين همان نيمه گمشده من باشد كه خدا يادش رفته خلقش كند!



تك درخت پاييز

و من چون تك درخت سرخ پاييزم

 

پرپر شدم
 

يـــــه روزي -تـــك پـــــر- بـــــودم....

تــــو بـــــــاعث شـــــــدي كــــــه -پــرپـــر- شــــم........

 

قلب تير خورده

به قلب تير خورده ام خوب نگاه كن
اين آينده ي قلب هركسي است كه
او كسي را دوست داشته باشد
ولي كسي او را دوست نداشته باشد

 

شانه هايت را دوست دارم
 

 

تمام
 
پتانيسل عجيبي واسه تموم كردن زندگي دارم :|

 

شمع و گل

ميشود در آسمان زندگي

يك سبد از غنچه هاي ياس داشت

يا كه در سوز و گذاز شمع عشق

مثل پروانه كمي احساس داشت

 

چون شمع

چون شمع، سرگرم سوختن خويشم


 

 

[+] نوشته شده توسط admin در 16:23 | 2 نظر |







مطالب عاشقانه زيبا

 
باران

تو كه نباشي باران نمي بارد ... ،

 

فقط بعضي وقت ها زمين و زمان خيس مي شود ...

 




واي

واي از نيمه شبي كه بيدار شوم

تو را بخواهم

و خود را در اغوش ديگري بيابم

 


ﺩلم

ﺩلم

ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺳﻮﺧﺖ

ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﮐﺮﺩﯼ . .

ﺷﻤﺎ “. . .

 


بي رحمي

بي رحمي ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ

 ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍست ﺭا ﺟﻤﻊ ﮐﻦ !

ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ...

 

شك
 
شككرده بودم كسي بين ماست ...
 
اما فهميدم من بين دو نفر بودم
 

 

 


قشنگترين حس

ميدوني قشنگترين حس دنيا چيه ؟

اينكه بدوني همون بلايي كه سرت آورده..

سرش آوردن ...!

 

 


خـداحـافـظ
سردش بود دلم را برايش سوزاندم!!!

 

گرمش كه شد با خاكستر قلبم نوشت:

 

خـداحـافـظ ...

 


نقاش

سريعترين نقاشي بود كه ديده بودم

 

در يك چشم بهم زدن روزگارم را سياه كرد

 



ا ي كــاش

اي كــاش دلـيـل شـب بيــداري هايـم 

بودنت بــود 

نــه نبودنـت

 

 


يكي ديگه

بهم ميگفت با دنيا عوضم نميكنه !

 راست ميگفت با دنيا نه ،

 با يكي ديگه عوضم كرد !

 


نقـاشــي

نقـاشــي اش خــــوب نبــود!

امـــا…

خــوب راهـش را كشيــــد و رفـــــت … !

 

قصــه

تــلخي قصــه آنــجاست...

 

وقــتي دلم "سوخــت"

 

دلــش "خــنك" شد!

 

 


شبــــــانهــــ روز

هَركســــــــ يا  " شبـــ"  ميميرد يا " روز "

 

امــــــــا منــــــــ ...

 

" شبــــــانهــــ روز "


كاش مي فهميدي

كاش مي فهميدي

 براي اين كه تنهايم تو را نميخواهم؛

برعكس …

براي اين كه ميخواهمت ؛ تنهايم…!!!

 


نخواست

هر جا كه مي بينم نوشته است :

” خواستن توانستن است ”

آتش مي گيرم !!!

يعني او نخواست كه نشد ؟!


خدايـــــــــــا

خدايـــــــــــااااا …

 من دلـــم را صــابــون زدم به عـشـــق او 

 چـــرا چـشـمانـم مي سـوزنــــد؟ …

 

 

آغوش

زانوهايم را درآغوش گرفته بودم ،

وقتي ...

تو برايآغوش ديگري زانو زده بودي

 


بــازي

"مــن"

به دنــبال

"تــويي" مي گــشت

بــراي " مــــــا " شــدن

دريــغ كه 

بــازي را

"او" بــــرد....

 


عـزيــزش

ديـــــــگر

استــفــاده نمي كنــم

از ميــم مالكــيـــت !!!

شـــب بـخـيــــــر

عـزيــزش

 

فــــرار

گـــاهـي از  فـكــر كـــردن  به تــــو فــــرار مـي كنــم

 

 مثــل رد كردن آهنـگي  كه  خـيـلـي دوسـتــش  دارم ...

 


مسافر

ميگن پُشت سر مسافر آب بريزي برميگرده

اشــك كه از آب زلال تره

 پسچرا مسافر من برنمي گرده

 


ليــاقـــت

مـي گويند ليــاقـــت نداشـت

نمـــي دانـنــــد كـــه تــــــــو 

فـقـط دوستـــم نــداشتـي

هـمـيــــن ...


چشمك

بـــاران هميشه مي بارد، اما مردم ستـاره را بيشتر دوست دارند

 

نامرديست آن همه اشك را به يك چشمك فروختن 

 

 
 

بن بسـتــــــ|

 

ميـدونيبن بسـتــــــ|زنـدگي كـجـاست ؟؟؟

 

جــايــي كـه ...

 

نـه حـــقخــواسـتنداري

 

نـه تــوانــايـيفـــرامــوش كـــردن

 


ساعت

چـند ساعتي با هم بوديم

مـــــن به تـــــو نگاه ميكردم…

و تــو به ساعتت

تـو قــرار داشتي و من  بـــي قراري 

 

 


سر سوزن

ســر سـوزنـي اگــر مــــرا مي خـواست

 زميــن و زمــان را به هم ميدوخـــتم ...

 

ﻃﺎﻗﺖ

ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﭼﺸـﻢ ﻫﺎﯾـﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺸـﺖ ﺑﮕﯿـﺮﻡ ...
ﺩﯾﺪﻡ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﺳﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ !
 
 

شمـــــا ؟

سلامتي اون كسي كه داشت ميرفت

گفتم نـرو نميتوني فراموشم كني

برگشــت نـگــام كرد

گفتم ديدي نميتوني …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|